Kosár

Az Ön kosara üres.

GYIK


GYIK- GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. Miért válasszam a Szalvétadeko termékeit?

Válasz:
A Szalvétadeko egyedi, kézzel hajtogatott szalvétákat és asztali kiegészítőket kínál, amelyek prémium minőségű anyagokból készülnek. A termékeink minden rendezvényhez és ünnephez tökéletesen illeszkednek, így egyedi megjelenést biztosítanak az asztaloknak. Továbbá folyamatosan bővítjük a kínálatunkat, és mindig megéri visszanézni az oldalunkra. 

2. Hogyan rendelhetek a weboldalon?

Válasz:
A rendelés folyamata rendkívül egyszerű. Válaszd ki a kívánt terméket, add hozzá a kosaradhoz, majd a vásárlás befejezéséhez kövesd az online fizetési lehetőségeket, mint a banki átutalás, utánvét, PayPal vagy Barion (hamarosan).

3. Hogyan választhatom ki a megfelelő színt és mintát?

Válasz:
A termékeknél részletes szín- és mintaválaszték található, és minden terméknél kiemeljük a színvariációkat. A termék leírásában található színpaletták segítenek a legjobban illő szín kiválasztásában. 

4. Milyen anyagból készülnek a szalvéták?

Válasz:
A szalvéták Airlaid, textilhatású anyagból készülnek, melyek szívósak, tartósak, ugyanakkor kellemes tapintásúak és szívóképesek.

5. Kínáltok-e kedvezményeket nagyobb rendeléseknél?

Válasz:
Igen, a nagyobb rendeléseknél csomagkedvezmény igényelhető. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi ajánlatért! info@szalvetadeko.hu 

6. Milyen garanciát biztosítanak a termékekre?

Válasz:
Minden termékünkre 14 napos elállási jogot biztosítunk, és 48 órán belüli reklamációt vállalunk. További garanciális feltételek a weboldalon található ÁSZF-ben olvashatók.

7. Meddig érkezik meg a megrendelt termék?

Válasz:
A rendeléseket 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk, és minden esetben nyomkövetési linket biztosítunk, így mindig nyomon követheted a csomagot.

8. Biztonságos a fizetés a weboldalon?

Válasz:
Igen, a weboldal biztonságos SSL tanúsítvánnyal és extra SiteLock funkcióval van ellátva, hogy a vásárlás biztonságos legyen. Fizetési módok között szerepel a banki átutalás, utánvét, PayPal és Barion tárcával történő fizetés.

9. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Válasz:
Az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvételhez kérjük, írjon e-mailt a info@szalvetadeko.hu címre, vagy használja az oldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlapot.

10. Mi történik, ha nem vagyok elégedett a termékkel?

Válasz:
Amennyiben a termékkel nem vagy elégedett, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a 14 napon belül, és biztosítjuk a visszatérítést vagy cserét a garanciális feltételek szerint.

Linkek:

 

HŰSÉGPONTRENDSZER GYIK: 

Mikor kapom meg a hűségpontjaimat?
A pontokat akkor írjuk jóvá, amikor a rendelésedet teljesítettnek jelöljük.

Felhasználhatom az összes hűségpontomat egyszerre?
Igen, de lehetőséged van kevesebbet is beváltani, ha szeretnéd még tovább gyűjteni.

Mi történik, ha a rendelésem mégsem teljesül?
Ebben az esetben az adminisztrációs felületünkön kompenzálhatunk hűségpontok formájában.

Hogyan értesülök a hűségpontjaimról?
Ha engedélyezted, akkor emailben is küldünk értesítést a jóváírásról.

Akciós termékekre is felhasználhatók a hűségpontok?
Ez attól függ, hogy milyen beállítások vannak érvényben. Egyes akciókkal nem összevonható.

 

Segédlet rendelés leadásához

link itt: Hogyan tudsz rendelést leadni? Segédlet szalvetadeko.hu